Dziecko idealne

A gdyby mieć tak dziecko, które:
1. Pomaga wypakować zakupy
2. Wytrze brudną podłogę chusteczką
3. Wyrzuci papier do toalety
4. Samo z siebie weźmie pieluchę i wrzuci do kosza
5. Pomoże wypakować zmywarkę 
6. Pomoże rozwiesić pranie
7. Posprząta zmiotką żwirek przy kociej kuwecie
8. Da Ci kurtkę i czapkę gdy chce wyjść na spacer
9. Wskaże co chce zjeść, mimo że mówić nie potrafi
10. Pokazuje paluszkiem na wózek, gdy pora na drzemkę?
I do tego wszystkiego ma prawie 15 miesięcy? I gdy samo tego nie zrobi, to afera jest, bo chce takie pomocne być i frajdę mu to sprawia ogromną? Jak to by było?
Pięknie Kochani, pięknie, bo ja to mam teraz codziennie i aż mi się buzia cieszy i doczekać się nie mogę, aż wróci Robert z zakupami, bo moja Mila z bananem na twarzy gdziebie w torbie i roznosi wszystko na swoje miejsce. I nawet kocie  jedzenie niesie bezpośrednio im.. Cudowne to! Cudowne! I niby to nic dziwnego, bo przecież to człowiek jest. Mądry człowiek. Ale dla mnie to coś nowego i satysfakcję mam ogromną a i kocham ją najmocniej na świecie.  ❤️ 
No i co z tego, że czasami ten papier toaletowy w kawałkach na podłodze leży tuż po odkurzaniu? 





27 komentarzy:

  1. Hehe idealne dziecko ❤️

    Ps. Nowy aparat? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie dziecko to skarb:) U nas też Ala pomaga intensywnie przy rozpakowaniu zmywarki, pakowaniu pralki, rozwieszaniu prania, porządkach w szafce z ubraniami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ad. 8 - nie wierzę, to są takie dzieci??? Tymek NIENAWIDZI SIĘ UBIERAĆ! Czasami ubieranie trwa 2 godziny! Zakładanie golfu wygląda tak: etap pierwszy - szyja, ucieka, ukrywa się itd.; etap drugi: ręka pierwsza, ucieka td. itp.; etap trzeci: ręka druga, ucieka itd. itp. Jak dobrze, że nie ma więcej rąk;) Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. to moja E prawie idealna, 10 nie robi, mimo że pada na twarz w dzień spać nie pójdzie poki sama jej nie zaprowadzę do łóżka.
    słodka Mila!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie dziecko to skarb! Moja Martynka też zdecydowanie z tych pomocnych, tylko kiedy rozpakowuje zakupy, to mówi, że to wszystko jest Jej :D

    Buziak dla Mili :*

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas pkt 7 i 10 odpada bo kota nie mamy i drzemek nie ma a tak to złote dziecko jak Twoja Mila

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja sobie pomyślałam..kurde, mam takie dziecko!! Wygrałam los na loterii! Mój Mikołaj jest tak samo mądry i inteligentny, ale mamy dzieciaki, co!!!???:D

    OdpowiedzUsuń
  8. :):):) Ale sie usmialam zdjecie z pioropuszem jest przecudowne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj fajny teraz macie okres:) potem niestety już tak łatwo nie jest, ale i tak nadal cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Można tylko "Ach"i "Och" powiedzieć :)))chwilo trwaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No idealna Mila!! :)
    Nie mogę się doczekać aż Maks będzie w tym wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A samo tak się wszystko naumiała? Musi mieć rodziców mądrych :) ogólnie sama słodycz, kimająca fota i z pióropuszem wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby tylko jej się nie odwidziało! :P
    http://femmexlikexme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie to ona wygląda w tych piórach :))

    p.s. a to nie jest tak, że idealne dzieci mają idealnych rodziców :)))? Buziak

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki ekstra pióropusz :) Swoją drogą może macie do sprzedania jakiś patent wychowawczy na takiego grzecznego bobasa? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby trwał ten stan jak najdłużej! Mój Julek spoko też pomocny, ale niestety większość to wręcz odwrotnie robi :D I tu akurat liczę, że się odwidzi ;)

    OdpowiedzUsuń