Wizyta bliźniaków

Wczoraj prawie cały dzień Mila spędziła z bliźniakami. Przyjechali Leon z Antkiem. Było zabawnie i miło. Przy takich wizytach można dostrzec jak szybko dzieciaki się rozwijają. Ostatnim razem tylko leżały. A teraz? Rozmowy, krzyki, zabawki, trzymanie się za rączki i nie tylko:-) Super. Wraz z nadejściem wiosny nasze spotkania będą coraz częstsze:-) Następne, już wiosenne spotkanie na Polach Mokotowskich i to już z An i Liluchną :-* Przesyłamy buziaki:-**** A może za jakiś czas zrobimy jakiś piknik z dziećmi na Polach i ktoś z Was także dołączy?



97 komentarzy:

  1. Super!a co dopiero mieć taka trójki codziennie : byłoby wesoło

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. Ja bardzo chętnie dołączę do jakiegoś pikniku na Polach Mokotowskich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swietnie...zatem poczekajmy na taka temperaturę, zeby mozna było koce rozłożyć:-) bedzie extra!

      Usuń
    2. Ja tez sie zglaszam :-):-):-)

      Usuń
    3. To i ja chetnie wpadne jak bedexwxwawie;)

      Usuń
    4. No to będzie majowy piknik na Polach Mokotowskich! CZAD

      Usuń
    5. Spotkanie warszawskich blogowych mam to świetny pomysł ;)

      Usuń
  3. Spojrzałam najpierw na miniaturki zdjęć i myślałam, że Wy na jakimś stoku jesteście ;)
    Ale super mieliście i jakie niebo piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ Mila przy nich drobna :)
    taka kruszynka :)
    i chyba bardziej ruchliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dziecie drobniutkie... Chłopaki powoli ja dogadają wagowo...

      Usuń
  5. Zuzia pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam jak do Martynki przyjeżdżał Antoś kiedy byli tacy mali, Martysia nim rządziła:D machała łapkami, przewracała się na niego, całkiem jak Milunia:) dadzą sobie radę w życiu te nasze dziewczynki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgrana trójka bobasków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne bobaski! Moj Leos ma taka sama koszulke jak chlopaki;) a tak btw ktory to Leon? Pozdrawiam i zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leon ma granatową bluzę:)

      Usuń
    2. Moj Leon tez :) widze ze Mila ma mutsy, my tez - jestescie zadowoleni? My mega ;) i dokupilam kosz na zakupy do niego i jest ekstra! Polecam!

      Usuń
    3. My mamy gondolę i stelaz 4rider. Jest bardzo wygodny... Kosza narazie nie kupowałam. Chciałam kupić razem z siedziskiem spacerowym. Ale teraz po głowie mi chodzi inna spacerowka... Zobaczymy:-)

      Usuń
  9. Super spotkanie, Milunia prześliczna, a i Wasza furka prezentuje się rewelacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ale Milunia drobniutka, ale wiadomo że kobietki wąskie w talii :) przekręca się zawodowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma to jak przyjazn od kolyski;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mila leci na Antka - nie ma co :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. my nieco starsi, ale też bliźnięta, może kolejne spotkanie z nami na Polach czy nie na Polach bez różnicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na wieści kiedy i gdzie :) byle weekend, w tygodniu nie damy rady niestety :(

      Usuń
  14. Pomysł piknikowy fajny :) Tylko my się rozpakować jeszcze musimy :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Mila bardzo bezpośrednia Kobietka, ewidentnie czuje mięte do młodzieńca w siwej bluzie:D Słodka ta tròjeczka!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale macie fajnie :) Szkoda, że my tak daleko mieszkamy... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahh, czemu ja nie mieszkam w Wawie, z chęcią bym się z Wami na spacerek wybrała. Muszę poszukać jakiś mamuś tu na miejscu, bo troszkę mi się nudzą samotne spacery.
    Milunia taka kruszynka przy chłopakach :) I Antoś chyba bardziej przypadł do gustu :) Cała trójka prezentuje się super :)
    Buziaczki dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Chłopaki nie mogą doczekać się następnej wizyty!!! Buziaki dla Miluni

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie,ślicznie,ślicznie!nic więcej nie powiem :)
    Takatycia poczekaj do maja to śmigniemy może gdzieś razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Buziaki dla dzieciaków i ich mam:)
    Na Pola to i ją się przyłącze obowiązkowo.W takim doborowym towarzystwie. ha.
    Tylko cynk proszę wcześniej co bym dojechać zdążyła.

    OdpowiedzUsuń
  21. ale fajna trójca, jeszcze trochę i psocić będą

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chętnie bym dołączyła, ale mam za daleko.
    Ale szkraby są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale mieliście kinderbal! Następnym razem sie piszemy obowiązkowo! Cudne fotki! Buzka

    OdpowiedzUsuń
  24. O, to ja też chętna na spacer po Polach! Tym bardziej, że nie mam w Warszawie żadnych koleżanek ;( Nie tak dawno przeprowadziłam się z Wrocławia i jeszcze nie poznałam żadnych fajnych dzieciatych kobitek... a tu widzę szykuje się ich spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ Ona do Ciebie podobna.
    Cudne ma spodenaszki <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Miło się patrzy na takie radosne dzieciaczki!

    A co do pikniku, jestem za! Kasia i Zosia też z Warszawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że tak daleko bo piknik mi się marzy! :)

    .. a Maluchy przesłodkie ! cud, miód , pięknie rosną!

    OdpowiedzUsuń
  28. zazdroszczę takich spotkan :)
    jeśli masz ochotę zapraszam na rozdanie :) http://fotografujemy-gotujemy-testujemy.blogspot.com/2013/03/rozdanie-na-dzien-kobiet.html

    OdpowiedzUsuń
  29. może i my się na pola wybierzemy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale waaaaas dużo! Miluśka ale Ty już jesteś mobilna kochanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda.. Z oka juz nie mozna sposcić.. No chyba, ze na macie :-)

      Usuń
  31. Ale fajowo, w kupie dzieciaczków raniej!! Co, a te maty sa boskie i wygodne na stawianie pierwszych kroczków, czy lezakowanie sobie na niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ze razniej..a mata sprawuje sie idealnie jak narazie :)

      Usuń
  32. No to się trio się zabawiło:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Widać że były też przytulanki :-*

    OdpowiedzUsuń
  34. 2 do 1 :) no ładnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Super mieć takich przyjaciół od kołyski! :D Razem będę buszować, a kiedyś imprezować. ;P
    My co prawda nie mieszkamy w Warszawie (i nie piszemy bloga) tylko jakieś 60km od niej, ale też chcielibyśmy się przyłączyć do pikniku o ile będziemy mogli... :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Mila już ma adoratorow a co będzie pózniej ;))

    Gdzie kupilas puzzle super sa bez małych wypadajacych elementów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puzzle sa świetne....
      Pisałam o nich tu
      milowewzgorze.blogspot.com/2013/02/puzzle-piankowe-maly-genius.html?m=0

      Usuń
  37. you are very nice. I will visit you soon

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia... Taka to ma już ślicznotka adoratorów ;DD

    OdpowiedzUsuń
  39. trafiłam tu przypadkiem i żałuje, że tak późno!!
    wspaniale się Ciebie czyta!
    pozdrawiam

    Domcia
    http://mama-w-uk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny pomysł z tym piknikiem! Z chęcią dołączymy. To teraz jeszcze bardziej czekam na Ciepłe dni! :)

    OdpowiedzUsuń