Versatile Blogger - zabawa....

Właśnie przczytałam, że Żaneta, prowadząca bloga Tere Fere Kuku nominowała mnie do zabawy... Dziękuję :-)

Pierwszy raz biorę w tym udział, więc mam nadzieję, że nic nie pokręcę :-)

Zadanie polega na napisaniu 7 rzeczy o sobie, które nie zostały do tej pory ujawnione na blogu ...


Zatem zaczynam :-)

  1. Od momentu bycia w ciąży stopa powiększyła mi się o jeden rozmiar :-)
  2. Jestem z Pomorza, w Warszawie mieszkam 6 lat ...
  3. Marzę o dużym domu, w którym zamieszka nasza 5 - ja, Robert, Mila i dwie kotki - Miszelka i Kiciolina
  4. Uwielbiam Detektywa Herculesa Poirot'a....
  5. Ostatnio śniły mi się pocałunki z Tomaszem Kotem :-o
  6. Mogłabym być detektywem sądowym i badać dowody zbrodni.. Aby zasnąć oglądam programy kryminalne na Crime & Investigation
  7. Za namową mojej przyjaciółki zaczęłam nosić pas do pończoch i nylonowe pończochy.. Teraz z racji brzuszka nie mogę ale na pewno do tego wrócę....
Do zabawy, która oczywiście nie jest obowiązakowa, nominuję:

3 komentarze: