Fura naszego dziecka.. Już jest!

Wcześniej już pisałam, że wybór wózka nie był prosty. Po długim namyśle, przeczytaniu kilku opinii na rożnych forach i obejrzeniu na żywo, zdecydowaliśmy się na holenderską markę MUTSY. 
Pojawił się problem koloru.. Padło na ponadczasową, uniwersalną i praktyczną czerń. Ale kiedy mój Robert zobaczył w Mutsy kolekcję Joey Silver, swierdził, że to jest właśnie to :-)

W Mutsy podoba mi się najbardziej to, że możesz od początku skonfigurować swój wózek, począwszy od koloru, skończywszy na kołach i materiale, z którego wykonana jest rączka. Nasza konfiguracja wygląda następująco:
  1. Stelaż Mutsy Single Spoke Next 4Rider : na czterech kołach, przednie obrotowe 360 stopni
  2. Koła pompowane
  3. Rączka ze skórzanym obszyciem
  4. Gondola Mutsy Joey Silver
Na tę chwilę nie kupowałam siedziska spacerowego, ponieważ nie wiem jaki kolor,  jaki rodzaj i czy czasami ciepła wiosna nie skłoni nas odrazu do zakupu parasolki. Teraz postanowiłam się tym nie przejmować, pewne zakupy zweryfikuje życie :-) Cała fura jest więc gotowa i prezentuje się tak:




30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziekuje.. Mam nadzieje, ze Mila tez tak powie:-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No tak, sport to zdrowie:) a do zrzucania kilogramów sie przyda:)

      Usuń
  3. Świetny wybór, piękny kolor. Bardzo dobrze, że nie kupiłaś siedziska, aż dziwię się, że jest opcja bez siedziska. 4lata temu kupowałam to wszystkie wózki były 3w1(głęboki,siedzisko,fotelik)nie byłam wtedy zadowolona, że muszę wszystko kupić i potem siedzisko mi się nie przydało, bo wolałam kupić zgrabną spacerówkę leciutką ważącą 5kg, a nie 15kg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, wszędzie można kupić bez siedziska. Możesz też kupić osobno sam stelaż itp. :-)

      Usuń
  4. Bardzo fajna furka:) Szkoda, ze dopiero wpadlam na Twoj blog. Ja jestem juz w 36 tc. i tez jestem z wawy. My wlasnie konczymy szkole rodzenia w sw. Zofii. Furke tez juz mamy dla naszej Lilki- Bugaaboo cameleon z wkladka missoni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba.. Czyli rodzisz w Św.Zofii? Fajnie.. ja chyba też bym tam rodziła, gdyby nie wybór lekarza w MSWiA.. A masz bloga?

      Usuń
    2. Tak, podpisalam tez umowe z polozna z tego szpitala. Ja od poczatku bylam zdecydowana na Sw. Zofie i dlatego tez wybralam lekarza stamtad. Nie mam bloga, ale powoli sie przymierzam zeby po porodzie zalozyc:)

      Usuń
    3. hehe:) wlasnie to zrobilam! Zapraszam!

      Usuń
  5. Śliczny i Mili na pewno się spodoba! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zwrotny wózeczek :) szkoda tylko, że kosz ne ewentualne zakupy taki malutki...
    masz do niego jakąś torbę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosz jest mały ale nie aż tak. Torby nie mam narazie. Ale do Mutsy można kupić normalny duży kosz, więc pewnie na taki się zdecyduję :-)

      Usuń
  7. Wow, ale kosmiczne!
    Podoba mi się na serio, choć nie przepadam za tak nowoczesnym designem. Ten wózek jest bardzo ładny!
    Mila na pewno będzie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. "karr" jak się patrzy - tylko wyglądać jak będziecie śmigać po ulicach :)
    kosz może (wizualnie) nie jest za duży, ale wydaje mi się, że przy dobrym rozłożeniu zakupów można do niego sporo władować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.. Kosz jest pojemny,ale jak kupie pieluchy, to juz na nic miejsca nie starczy :-) dokupie ten duży :-)

      Usuń
  9. Ładny wózeczek , Mila na pewno będzie z niego zadowolona.
    Lato

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ten wózek wygląda na bardzo wygodną karocę :) dla małej księżniczki

    OdpowiedzUsuń
  11. heheh, przez połowę ciąży właśnie ten obstawiałam ale strasznie mi się znudził wizualnie więc poznajdowałam w nim dużo minusów. w końcu kupiliśmy joolz day.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joolz tez mi sie podoba.. Jest nowocześniejszy ale moj R chciał Silvera więc ma:-) a co tam!

      Usuń
  12. Hej:) zajrzałam przypadkiem, ale chętnie zostanę na dłużej. Wózek świetny i dobry wybór - bo moja córeczka też jeździ Mutsy riderem, kolor Cargo grey ;) Kosz, który początkowo wydawał mi się wcale nie taki mały;) okazał się trochę niepraktyczny - jest po prostu bardzo płytki, ale piszesz, że dokupisz większy, więc ok:) Natomiast dziwię się trochę, że bierzesz pod uwagę kupno "parasolki" tak szybko. Hmmm szczerze mówiąc te wózki są raczej dla trochę starszych dzieci. Takich, które już nie śpią na spacerach i nie muszą mieć regulowanego oparcia itd. Służą raczej do szybkiego "transportu" :) na plac zabaw czy do przychodni. Tu mogłabym polecić jedną z najlżejszych na rynku Maclaren Volo, przy starszym dziecku, które waży więcej sprawdza się rewelacyjnie:) 4 rider ma wygodną fajną spacerówkę dla maluszków, które dopiero zaczęły stabilnie siedzieć. Kręgosłup ma solidne oparcie, ponadto wózek ma 5 punktowe pasy bezpieczeństwa, regulowany podnóżek, 5-stopniowo regulowane oparcie do pozycji całkowicie leżącej, można ją zamontować dwustronnie itd. Fajna spacerówka do tego stelaża jest też do mutsy slidera:)
    Pozdrawiam serdecznie i powodzenia życzę:)) oraz przyjemnych spacerków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za info.. Bede kupowała siedzisko raczej:) parasolki rzeczywiście potem:) tez uważam, ze Mutsy jest extra i ten stelaz.. Taki "silny" No i jest mega zwrotnym;)
      Rownież pozdrawiam i zapraszam częściej :-)

      Usuń
  13. Bardzo mi sie ten wozek podoba , niestety z racji gabarytów nie było mozliwe jego posiadanie:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam ..piękny a można wiedzieć jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam sama gondolę. Cena w sklepie 1800.

      Usuń