Fura dla naszego dziecka!

Taaaa, odwieczny problem przyszłych rodziców. Nie ukrywam, że najpierw kieruje się wyglądem zewnętrznym a dopiero potem funkcjonalnością. Ma ona oczywiście ogromne znaczenie ale najpierw sprawdzam czy wózek mi się podoba, a dopiero potem czy ma wszystko to, co powinien mieć :) Dla wciąż szukających polecam link na Bobo Wózki poradnik, gdzie wpisujemy wszystkie cechy wózka, które powinien mieć i wyskakują nam ich propozycje. Mi wyszły trzy:


  1. Maxi Cosi Mura 4

2. Mutsy 4rider
 

3. X-lander



Trzecią opcje od razu odrzuciłam ze z względu na kolorystykę, choć cena była najlepsza! /czyt. najniższa... Mila przy najmniej mi nie zarzuci, że kierowałam się najtańszą opcją :)

Wygrała opcja 2 Moje Mutsy 4rider.
Pojechaliśmy z tatusiem obejrzeć i pozostaniemy przy tej furce. Wózek świetnie się prowadzi. Ma piękne kolory, zgrabna i wysoko założoną gondole:) Czytałam opinie, że gondola trochę mała ale Pan w sklepie powiedział mi, że większa ma tylko Emmaljunga i Yedo. Pierwszy ma standardowe cztery koła- za obrotowe przednie trzeba słono zapłacić a drugi mi się nie podoba.
Wszystkie koła pompowane :)

Kolor: początkowo chciałam kolor szampański ale Robert chciał czarny, bo zima i w ogóle to taki rasowy kolor. Poza tym prawdziwe Porsche musi być czarne:) Będzie więc czarna gondola a nad kolorem spacerówki zastanowię się potem :)



Fotelik.
Na pewno Maxi Cosi ze względu na wyniki testów bezpieczeństwa. Kolor chyba fiolet.. O może taki :)

zdjęcia pochodzą ze stron: www.mutsy.com, bobowozki.pl,  

4 komentarze:

  1. Mutsy jest fajny, też braliśmy go pod uwagę :)
    To jest ten design wózka, który nam się bardzo podoba, a opinie są bardzo dobre.
    Na pewno będziecie zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe szczęście, że nie wybrałaś najtańszej opcji :-) Choć jak Mila przyzwyczai się do luksusów to... pierwszym prawdziwym samochodem będzie musiało być porsche!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, ze czerń jest teraz taka modna w wózkach:) My mamy X-landera i nie jest zły, ale może są i lepsze:))

    OdpowiedzUsuń
  4. My też ostatecznie wybraliśmy Mutsy, ale jednak URBAN. Mój znajomy go miał i miałam polecenie z pierwszej ręki. Obawiam się jednak o gondolkę Mutsy, ponieważ niestety panuje opinia, że jest dość wąska i dzieci szybko z niej wyrastają... Ale każdy wózek będzie miał to coś, byle tylko wady nie przewyższyły zalet :)

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń