Wiosna idzie...

Wiosna niewątpliwie nadciąga.. Czuć ją dość intensywnie.. Teskniłam za rozpiętą kurtką i wodą mineralną pod ręką... Miluniu, to jest właśnie wiosna.. Najpiękniej będzie, kiedy przyroda wybudzi się ze snu.. Ale już teraz jest bosko..


















63 komentarze:

  1. Cudnie, wiosennie! U nas dziś znów szaro i ponuro. W takie dni mam ochotę spod koca nie wychodzić :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja troche tęsknię za lezeniem pod kocem:-) musze namówić Roberta, by wziął mała na spacer a ja wtedy poleżę:-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Specjalnie na ostatnim zdjęciu sie uśmiechnął :-)

      Usuń
  3. O tak, rozpięta kurtka /vs/ śpiworek - i okular - to JEST TO!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdrościmy takiej wiosny :( U nas taki jeden dzień - wczorajszy po czym dziś rano znowu śnieg sypał. Popołudniu coś się rozjaśniło,ale zimno i szaro buro :( Piękna z Was rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje....kochana..jeszcze chwila i wszędzie bedzie wiosna!

      Usuń
  5. Długo oczekiwane słońce nareszcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne fotki :) super wyglądacie :)Milunia piękna jak zwykle :) Mam podobnego "misia" dla maluszka.Ale pewnie już będzie za gorąco na niego,jak się rozdwoję ;)
    Dzisiaj obserwowałam przyrodę z Aniołem i widać pąki na drzewach,w ogródkach nieśmiało zaczynają wiosenne kwiatki wychodzić,na razie zielone ale lada moment to wszystko zakwitnie achhh nie mogę się doczekać :)))Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miś juz idzie w odstawkę... Za ciepły... Ale sprawdził sie genialnie... Ja mam na tarasie tulipany :)

      Usuń
  7. Fajna z Was okularnicka rodzinka:D:*:*
    a mamowe okulary chętnie bym przygarnęła:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie pozyczę..:-) kupione na Okęciu..

      Usuń
  8. jaki słodki niedźwiadek :),cudna jest.... my też nie możemy doczekac się do 1 wiosny Misiolka...

    OdpowiedzUsuń
  9. wiosna, wiosna, wiosna, zdecydowanie wiosny chce !!!!!!
    A my dzisiaj musieliśmy przeprosić się z zimowym kombinezonem (Jasiek) i kurtką (Ja).

    OdpowiedzUsuń
  10. Mila wymiata - dwa smoki, jeden w drogę, drugi na kawie?:) my dziś czapkę w galerii zgubiliśmy i trzeba było drugą kupować, więc zapas jak najbardziej wskazany;-) No i Wy Młodzi tacy fajni! Kurde, muszę się wziąć za wywoływanie zdjęc Mikołaja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smoki zawsze dwa...ostatnio jeden wylądował w błocie :-)

      Usuń
  11. Świetna z was rodzina :) oczywiście Mila najfajniejsza, ale chyba o to to się nie obrazicie :)

    My też już wiosny pragniemy :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana. Toz to sama prawda:-) nie ma o co sie obrażać:) nam do niej daleeeeeeeeko:)

      Usuń
  12. ach w końcu się doczekaliśmy wiosny! super rodzinka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteście piękni:)
    P.S Szablon robiła Hafija moze dlatego czcionki mamy te same
    zamysł jednak był całkowicie jej :)
    ja tylko troszkę naprowadzałam moim połamańcem html :)

    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak. Wiem. Od razu widać rękę Agatki:-) jest bosko!

      Usuń
    2. Kochana chciałabym Ci pomóc ale po prostu mam zrobione z automatu, gdy linkuje coś nic już nie pogrubiam, nie zmieniam
      Agatka mi to wszystko wyczarowała, może zapytaj :*?

      Usuń
  14. Gdyby nie ten śnieg ehh, można by poczuć wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kto jak kto, ale Wy to macie cały rok własne Słoneczko:-) z takim to nawet zima niestraszna:)

    a wywoływane zdjęcia to jest to! oj chyba Babciom sie jakiś zapasik dostanie tej pięknej buźki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno. Babcie juz czekają :-) A mi sie marzy cała ściana w fotografii:)

      Usuń
    2. Ślicznie razem wyglądacie. My też nie możemy doczekać się wiosny.

      Usuń
  16. Tak to wiosną Miluniu...ehhh;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. W stolycy tak pięknie a u nas na dalekim wschodzie dziś znów spadł śnieg, masakra :( nic to - skoro u Was słońce to u nas może jutro :) świetny, Rodzinny spacer a Mila no cóż jak zwykle cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mam nadzieje, ze juz śniegu nie ujrzę...

      Usuń
  18. Cała trójka wygląda świetnie na wiosennym spacerku jednym słowem superrrrrrrr rodzinka :) a zdjęcia są śliczne :)
    Pozdrawiam
    lato

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie widzieć Was całą rodzinką w promieniach wiosennego słońca! :)
    Zdjęcia Miluni- extra! Nie ma to jak wydanie papierowe do albumu :)

    Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wersja papierowa zdecydowanie the best :)

      Usuń
  20. no i gdzie dzisiaj podziało się to słońce? :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Iście wiosenne, radosne fotki! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszyscy narzekają a na wzgórzu wiosna pełną para!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sie wie...ale pieknie Ci sie Zrymowalo:-)

      Usuń
  23. pozdrawiamy cudna rodzinke:*

    OdpowiedzUsuń
  24. A u nas wiosny wciąż brak.
    Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  25. a my od dzisiaj w spacerówie;) :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo. Extra...wrzuć zdjecia na bloga :)

      Usuń
  26. będzie pięknie już wkrótce póki co śle wiosenne buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna rodzinka, Milunia najsłodsza :) Nasz Piotruś też ma fotę w tatowych okularach, mały hipsterek ;)
    A i kocyk Milunia ma piękny, to kupny czy wydziergany własnoręcznie?

    OdpowiedzUsuń
  28. A Milunia wiosne poczuła?nóżka wyjęta ze śpiworka?
    Coraz piękniejsza ta wasza księżniczka:)
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  29. Haha czadowo wygląda w okularach przeciwsłonecznych mała modelka :) !

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiosna przyszła to trzeba spacerować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu co zdecydowałaś w temacie szczepienia Mili na pneumokoki? Mam straszny mętlik w głowie i szukam opinii. Pozdrawiam serdecznie. Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będziemy szczepić..ale nie wiem jeszcze czy po pełnych 6 miesiącach czy po roku.. teraz zakończyliśmy szczepienie przeciw rotawirusom...

      Usuń
  32. Ależ fajne wiosenne zdjęcia:) Od razu widać, że trochę słońca wszystko zmienia:)

    OdpowiedzUsuń