Powstanie bloga - dlaczego?

Witajcie.....:-) Blog powstaje z myślą o naszej nienarodzonej córeczce.. Aktualnie jestem w 25 tygodniu ciąży.. Mila, bo tak bedzie miała na imię nasza córeczka, urodzi się 3.listopada 2012r... O ciąży dowiedziałam się 19.lutego, test z krwi wykonany dwa dni pózniej i wizyta u ginekologa potwierdziła nasze przypuszczenia. Wiedziałam, że wszystko sie zmieni ale bardzo tego chciałam i marzyłam, by móc powiedzieć, ze jestem w ciąży :-) Do opisania wszystkiego na blogu zachęciły mnie inne blogerki.. Wiem, że taki pamiętnik pozwoli nam wszystkim wrócić do tych szczególnych chwil. Tyle na początek :-)

2 komentarze:

  1. Anulka...chyba będę jako pierwsza.;D hehe Po raz kolejny moje najszczersze gratulacje.;D Pamiętam Twoją pierwszą betę......ależ ten czas szybko leci.Daga

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Daga:-) No pod tym postem pierwsza, ale pod nastepnymi są tez inne komentarze:-) Fajnie, ze jestes!

    OdpowiedzUsuń