Refleksje

Jakoś tak się dziwnie zrobiło.  Kiedyś było tyle fajnych blogów. Nie twierdzę, że już ich nie ma. Nadal mam swoje ulubione. Zaglądam do nich przy nowych postach. Ale jest też dużo zawiści. Chodzi mi o negatywne komentarze, które się na nich pojawiają. Najcześciej anonimy i one sobie nie zdają nawet sprawy z tego, że są marne, nieważne. Chcą tylko autorce przykrość sprawić. Ja takowych nie publikuje. Choć dawno takich nie miałam (pewnie teraz prowokuje kilku baranów). Dlaczego? A bo to jest blog dla Mili i dla nas i książka pamiątkowa, która kiedyś z niego powstanie też będzie te komantarze zawierała. Taki mam plan, pomysł, by na papierze dla niej wszystko zostawić. Nie, to nie będzie książka z serii "już niebawem w księgarni". Ona znajdzie się w bibliotece prywatnej naszej córki. Co z tego, że na blogach są reklamy, co z tego, że autorzy na nich zarabiają. To świetnie. Fajnie, że przy okazji czegoś fajnego, co robisz dla siebie możesz jeszcze zyskać.  Tylko pogratulować i nie chamstwem atakować. Jest tyle problemów, na których trzeba się skupić, a nie błotem człowieka obrzucać. Wiosna idzie, zakładajcie rajstopy lub nie, dajcie dziecku truskawki lub nie, kupcie zajebiste ciuchy, które czasami są droższe niż te dla dorosłych lub nie. Złość wylewacie na siłowni, przyda się.. No bo w końcu wiosna idzie i wiecej uśmiechu Wam życzę :)
Każdy ma prawo wychowywać, mowić, pisać i publikować co chce!!


62 komentarze:

  1. Czym ją rozśmieszyłaś? :) Masz rację, ale co zrobisz ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skakałam :-) po skarpetki z półki :)

      Usuń
  2. :)))) Jakbym Felka slyszala:))) I czym bardziej z siebie robie glupka tym bardziej on sie chichra:)))))
    Cudne sa te nasze pchelki co? :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No najcudowniejsze na świecie:-) dzieci sa zajebiste!

      Usuń
  3. Co robić, tacy ludzie są i już. Mi jak coś nie odpowiada po prostu nie czytam, nie komentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś cały czas o rajtach słyszę. Rozumiem, że to jakiś nadchodzący trend w modzie w dziecięcej - cóż mam syna więc mnie to nie dotyczy :)
    A hej był jest i będzie - olać najlepiej, choć wiem, że czasem nerwów naszarpie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O boże to nawet hejterzy już doczepili się o truskawki ??? Zgadzam się w 100% z Tobą !!! Puściłam rankiem filmik z Milką mojemu Franiowi ... śmiał się razem z nią :) Całusy dla Was dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Ty lepiej powiedz jaki masz patent na tą książkę! Z komentarzami, toż to grubości biblii wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha. Nie wiem jeszcze. :) myślałam ze Ty cos podpowiesz. Na pewno trzeba będzie w tomach zrobic :->

      Usuń
  7. Zawiść nas zalewa:/Ale ja mam na to super sposób olewam i po sprawie:P Trzeba żyć według swoich zasad i dać żyć innym:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham ten dziecięcy rechot! Moją Maję najbardziej śmieszy, gdy mi coś wypadnie z rąk ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha. Milka też pęka ze śmiechu, jak mamie coś upadnie:-)

      Usuń
  9. nic nadzwyczajnego, tak bywa....buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bywa bywa.. dlatego apel: nie publikujcie ..

      Usuń
  10. Hihihi, puszcze jutro Maryś ten śmiech Mili :) A dzisiaj moje dziecko rozśmieszyło to jak mama "strzepywała" termometr ;);) Jak to jednak niewiele do szczescia trzeba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, taki urok dzieciństwa.. no i dzięki dzieciom jeszcze rodzice się śmieja

      Usuń
  11. ale o co kaman z tymi rajtkami??? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Święta racja, wiosna idzie, cieszmy się... i szanujmy i tolerujmy siebie wzajemnie.

    Rechot bomba.

    OdpowiedzUsuń
  13. :* zgadzam się z Tobą kochana w 100 % ! Każdy ma to , na co sobie zapracował / zapracuje ! Ja tam nikomu nie zazdroszczę . Kupuję to , na co mnie stać ! Ubieram tak jak chce ! I cieszę, kiedy mogę oglądać ładne rzeczy. Nawet te drogie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja właśnie z tego powodu zamknęłam dostęp do bloga. Nie wiem co dalej. Fajnie było, ale urok blogowania powoli znika...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. nie z powodów hejterów, bo tacy do mnie jeszcze nie dotarli ;)
      Raczej z głupoty innych blogerek którym w dupie się poprzewracało. Czytam wpisy, zaglądam w komentarze, a tam...porażka. W życiu ucinam kontakt z toksycznymi ludźmi, dlaczego w świecie internetowym miałoby być inaczej?
      Nie chcę mieszać w to Lil. Wystarczająca ilość "przebojów" spotka Ją w odpowiednim czasie w realnym życiu ;)

      Usuń
    2. Rozumiem. Ale ja mimo wszystko mowię Wracaj:)

      Usuń
  15. ja mam w nosie co inni powiedzą :D i dobrze mi z tym :)kiedyś dostałam maila z informacja,że jestem brzydka i gruba a moje dzieci to chyba nie są moje.Haha dawno się tak nie usmiałam,ale nie odpisałam,bo i po co z debilami dyskutować :)

    Mila jest cudowna,wiem,wiem powtarzam się.Takiego rechotu mogłabym słuchać na okrągło.
    p.s a technicznie to jak by miało wyglądać wydrukowanie takiej książki?Bo plan świetny jest i też bym tak chciała,ponieważ również piszę na pamiątkę dla Aniołów.
    wiosenne buziole :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam bladego pojęcia ale pewnie jest to do zrobienia :)

      Usuń
  16. Zgadzam się z Tobą w 100%. Ja tam też nikomu nie zazdroszczę , każdy pracuję i kupuję droższe lub tańsze rzeczy . Przykro jest , że znajdą się takie osoby które swoją zazdrością potrafią uprzykrzyć życie innym .
    Pozdrawiam
    Lato

    OdpowiedzUsuń
  17. Mila jest cudna.Jak włączyłam filmik Ala przybiegła z drugiego pokoju pytając "cio to było mamo?"
    Ja zauważyłam taką prawidłowość, że im bardziej blog staje sie popularny tym więcej takich incydentów o których piszesz.Więcej obserwatorów, więcej komentarzy, więcej zawiści. A szkoda bo powinno być dokładnie odwrotnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :-) ale jak ktoś jest zawistny to nie wytłumaczysz :-*****

      Usuń
  18. ja piszę bloga dla siebie i dla córki...mam taką słabą pamięć, dzięki pamiętnikowi będę wspominać ile wlezie!Podoba mi się ten pomysł z wydrukowaniem bloga w formie książki- pomyśle o tym;)a komentarze można moderować, to w końcu nasza własna przestrzeń:)i możemy ją kreować wg własnego uznania:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Mila rozbrajająco się śmieje:) Cudowna dziewczynka.

    OdpowiedzUsuń
  20. dokładnie- wolnoć Tomku w swoim domku, jak mi blog i tematyka nie odpowiadają, omijam i już :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Niektórych blogów mi szkoda. No ale cóż.

      Usuń
  21. Racja, jak się komus nie podoba niech to trzyma dla siebie, po co robić przykrość innym jak się ma inne zdanie...w końcu każdy jest inny...

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz świętą rację !! Jestem Twoja cicha czytelniczka i nigdy przenigdy nie przyszło mi na myśl żeby komentować negatywnie cokolwiek. Ja czytam dobrowolnie, bo Was uwielbiam , Ty piszesz co chcesz napisać. Nie rozumiem tego zupełnie. A Wy trzymajcie się i nie przejmujcie głupotami. Milka jest super :) moj 1.5 roczny Tymek sie w niej zakochał :)))chce żebym puszczała mu ciagle ten filmik na insta :) śmieje sie razem z nią:) buziaki dla Was.
    Marta. Dayafterdayin2014.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana i bardzo mi miło:) cieszę sie, ze sie odezwalas. Buziaki dla Tymka!

      Usuń
  23. Nie wiem jak to okreslić ale ludzie chyba robią to po prostu z nudów( to nie reklama Olgowej Nudy:))Mnie by się nie chciało czytać bloga aby przyczepić się do rajstop czy tam skarpet....i potem pisać... Czerpmy radość z życia i bądzmy szczęśliwi, kochajmy, nie zabierajmy, dawajmy dobroć nie przykrość. Zycie jest takie piękne, że szkoda czasu na to co niepożyteczne. Przecież są na pewno inne blogi...szukajcie :) znajdujmy:)
    Pozdrawiam.
    Ale śmieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, wyjęłaś mi to z ust! Blogowanie sprawiało mi ogromną frajdę... kiedyś. Nie będę się rozpisywać, bo każdy od dłuższego czasu blogujący wie o co chodzi mniej czy więcej :)

    Mila do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. hehe uśmiałam się ze śmiechu Mili

    OdpowiedzUsuń
  26. wiecie co jest najsmutniejsze? ze takim fajnym blogerowym mamom sie odechciewa chociaz pisza smacznie smiesznie z klasa i tak pogodnie po prostu a te zarabiajace na rajstopkach, misach itd pchaja sie gdzie sie da i pisza ile sie da chociaz ani to ciekawe ani fajne... a z drugiej strony czy reklamodawcy tego braku tresci w tresci nie widza? nic to. dobrze ze jestescie Wy i inne mamy,ktore czyta i oglada sie z przyjemnoscia:-) pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. To bardzo mile co napisalas :-*

      Usuń
  27. czesc Aniu!
    pisze z daleka za oceanu jestem mama dwoch malych lobuziakow(corcia 5 lat i synek mlodszy od Twojej Mili o miesiac:),codziennie z wielka checia I ciekawoscia sprawdzam Wasz blog I uwielbiam uwielbiam go!!! wydaje mi sie ze Ty jestes bardzo fajna dziewczyna no a Milunia jest super!!! pozdrawiam serdecznie I czekam na kolejne posty !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz rację, nie rozumiem dlaczego tak się dzieje. Zazdrość? Głupota? Wszechwiedza? Nie lubię i nie polubię.

    OdpowiedzUsuń