Nie mam w co się ubrać :-(

Jak tylko wydałam pierwsze 300 zł w sklepie Happy Mum, wiedziałam, że to pierwszy i ostatni raz. Kupiłam spodnie i t-shirt.

happymum.pl

happymum.pl ja kupiłam niebieski

happymum.pl

Potem jeszcze wróciłam po wyżej pokazaną sukienkę na wesele, bo z tym miałam ogromny problem.. Wszystkie ubrania wyglądają świetnie, natomiast są zdecydowanie  za drogie. Poza tym t-shirt po kilku praniach zmechacił się okrutnie. Przeważnie nosiłam letnie spodnie i koszulki. Marzyłam o noszeniu sukienek ale z racji tego, że noga zaczęła mi się ocierać o drugą, zrezygnowałam. Nie dało się do tego przyzwyczaić, tym bardziej, że były upały. Miałam dwie sztuki letnich sukienek ale zwyczajnie unikałam upałów:-)

Teraz mam problem, jedyne bowiem, w czym się dobrze czuje, to getry i dłuuuugi t-shirt lub tunika. Ale znaleźć coś takiego w sieciówkach graniczy z cudem. Brzuszek podwija wszystko do góry i widać mi.. co nie co:-)

Byłam w H&M a tam nic.. Dla mnie te ciuszki ciążowe wyglądają na jakieś takie dla starszych Pań, No chyba, że w złym H&M byłam.. Na szczęście zostało mi niewiele czasu do powitania Miluni na świecie ale to nie zmienia faktu, że ja teraz mało wychodzę nie dlatego, że mi się nie chce, chociaż szczerze, to czasami rzeczywiście brak energii, ale też dlatego, że nie mam w czym. Poza tym mi jest ciągle ciepło. Kupiłam w Zarze lordsy czarne do chodzenia, o takie:

zara.pl

Specjalnie wzięłam rozmiar większe ale kurcze - obcierają. Poza tym wkurza mnie to, że sieciówki i inne sklepy strasznie zdzierają kasę na przyszłych matkach. Zwykły biały t-shirt w Zarze kosztuje 40 zł a w H&M Mamma 60 :-) Śmieszne:-) 

Nie ma więc sensu kupować ubrań ciążowych w drogich sklepach, najlepiej ciuchy nieciążowe, które mogą za takowe posłużyć... Albo kolejny przykład: legginsy "normalne" czarne 35 zł a na dziale ciążowym o 20 zł droższe, w Happy Mum 85 zł.

Próbowałam coś znaleźć w internecie ale też jakoś nie wyszło! No i siedzę w domu, bo nie mam przecież w co się ubrać :-)

Też tak macie? A jak nie, to gdzie się zaopatrujecie w ciuchy na brzuszek?

52 komentarze:

  1. Ja kupowałam w secondhandach :) Na allegro można też nowe rzeczy niedrogo znaleźć i trochę rzeczy tutaj http://margot.krakow.pl/ Miałam gdzieś jeszcze link do jednego sklepu z większym wyborem, ale gdzieś mi się zawieruszył :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Allegro szukałam i niestety nic. Jutro wybiore sie do second hand. Moze coś wpadnie w ręce:)

      Usuń
  2. ja kupiłam sobie spodnie alladynki na gumce i na razie są ok:)
    Jedną sukienkę kupiłam też na wesele:)
    Na razie mieszczę się w swoje sweterki i bluzki sprzed ciąży a potem to nie mam pojęcia. Na razie o tym nie myślę ale wzbraniam się od kupowania ciuchów w sklepach typowo ciążowych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. moimi ulubionymi sklepami gdy byłam w ciąży były asos (http://www.asos.com/Women/Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=5813&via=lhn) i next (http://www.next.co.uk/women/maternity ) ten drugi to nadal numer jeden nie tylko dla mnie ale i dla Amelki. Nie mają może najniższych cen ale za to jakościowo naprawde dobre, można prać i prać (zwłaszcza te dziecięce). Wiem, że mieszkając w Szkocji mam łatwiejszy dostęp do obu sklepów ale z tego co się orientuja to oba mają w swojej ofercie międzynarodową sprzedaż wysyłkową (choć szczerze to nie wiem ile taka przyjemność kosztuje) ale może warto się rozejrzeć??

    pozdrawiam,
    kinia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie sprawdziłam, i na Asos.com standardowa wysyłka do Polski jest darmowa (trwa do 9 dni roboczych, ekspresowa (4 dni robocze) kosztuje 14 euro

      Usuń
    2. to jeszcze dodam, że obecnie w obu sklepach mają wyprzedaże na wszystko włącznie z kolekcjami ciążowymi więc naprawdę warto tam zajrzeć:
      linki do kolekcji przecenianych:

      http://www.asos.com/Women/Sale/Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=6413#parentID=-1&pge=0&pgeSize=20&sort=-1
      http://www.next.co.uk/clearance/?r=%2Fsearch%3Fp%3DQ%26srid%3DS5-UKSR03%26lbc%3Dnext-offers%26ts%3Dvision%26w%3D*%26uid%3D713097608%26cnt%3D16%26method%3Dand%26af%3Dcat%3Awomenswear%20sub%3Amaternitycollection%26isort%3Dbst%26pfg%3D03tyu3er5%26sale%3DOFFERS%26nxti%3D0%26nxtv%3D000%26images%3Don%26srt%3D0

      Usuń
    3. Asos jest świetny. Mam kilka sztuk nieciazowych:) niestety nie mam czasu na zamówienie. Potrzebuje coś na juz:) ale moze coś zamówie na okres po ciazy. Przecież odrazu nie pozbęde sie nadmiaru kg:) dziękuje:)

      Usuń
  4. Ja 2 pary spodni kupiłam w h&m , te akurat nie były drogie bo po 79,90 rurki i sportowe jeansy oczywiście dla mam. Ale widziałam też takie za 150 i uważam ,że to lekka przesada... Poza tym chodzę jeszcze w tunikach z przed ciąży i w legginsach też. Kupiłam tez zwykłe rozciągliwe jeansy na targu i zapinają się pod brzuszkiem , ale muszę je odpinać jak siadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mieszczę sie w swoje ciuchy sprzed ciazy, nawet juz te luźne.. W jeansach jest mi teraz niewygodne... Więc odpada.. Moze znajdę jakies dress:)

      Usuń
    2. Myślę że dressy to najlepszy pomysł w takim razie :)

      Usuń
  5. Mój jedyny ciuch typowo ciążowy to spodnie jeansy z h&m za ok 130 zł, ogólnie sama ich sobie bym nie kupiła, ale płacił ktoś inny ;) Błąd zrobiłam jednak, ze nie wzięłam swojego rozmiaru tylko sugerując się tym, ze wszyscy mi mówili ze przytyje itd. wzięłam rozmiar większy i teraz spodnie same zsuwają mi się z bioder. Sklepy straszą cenami za ubrania dla kobiet w ciąży, a one wcale nie są tego warte. Za najlepszy zakup uważam zwykle dresy z lidla za 29,99 w których biegam po domu, z bluzkami do tej pory nie miałam problemu, ale teraz coraz zimniej, no i wybór mam coraz mniejszy bo wszystkie idą do góry i widać brzuch. 2 tygodnie temu byłam na weselu u kolegi i spokojnie zmieściłam się w sukienkę, którą kupiła mi mama rozm. 34, odcinana pod biustem wiec napewno jeszcze z niej kiedyś skorzystam. Ale najgorzej jest jak myślę o kurtce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zazdroszczę:) tez uważam ze dresy teraz najlepsze.. Jutro czegoś poszukam:)

      Usuń
  6. ja długo chodziłam w zwykłych ciuchach. Kupiłam tylko 2 pary spodni ciążowych, a gora zawsze zwyczajna była. Mimo dużego brzuszka pod koniec ciąży, mieściłam się nawet w zwyczajne sukienki. Ja lubię taki kroj odcięty pod piersiami, więc brzuszek bez problemu się miescił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja niestety nie mogę takiego kroju. Mam za duży biust. Wygladalabym jak jabłko :)

      Usuń
  7. ja kupowałam kilka rzeczy w h&m i w nexcie ciążowych a resztę w SH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojade do innego hm.. Moze ten, w którym byłam był jakiś pechowy.. Dzięki:)

      Usuń
    2. Spróbuj może zamówić coś online z ich oficjalniej strony z tego co wiem robią wysyłki do Polski i wybór dużo większy tak na Polskiej tak samo z Nextem. ( ale tu nie jestem pewna co do wysyłki )
      Jednak co jak co nie ma co za bardzo przepłacać i wybrałabym się do SH popatrzeć może akurat się coś znajdzie.

      Usuń
  8. Mam te buciaki beżowe... ale pękają w szwach na moich aktualnie wielkich człapakach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i strasznie mnie obtarły :/

      Usuń
    2. polecam asos.com! Seria maternity jest super a ciuszki w 5 dni u ciebie!

      Usuń
    3. Ja właśnie wkleilam w nie zapiętki. Moze pomogą:)
      Tez uwielbiam asos. Zaraz tam zajrze :-*

      Usuń
  9. Ja kupowałam głównie w tej ciąży w C&A, podczas wyprzedaży ;) mam dwie fajne tuniki - tzn super wygodne i mnie się podobają, każda kosztowała poniżej 20zl spodnie jedne z C&A (tez ponizej 20zl), a reszta mam z poprzednich ciąż - tam głównie H&M, spodnie np. Kathma i sporo ciuchów nie typowo ciążowych, ale pasujacych na ciąże ;) fakt, w poprzednich ciazach placilam majatek... ;/ aa no i kilka z allegro, nowych, ale zadnych firmowych - tyle, ze tanich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja chyba szukać nie umiem :-/. No nic... Jutro daje sobie ostatnia szanse:)

      Usuń
  10. Jak zobaczyłam tytuł posta zaczęłam się śmiać. Skąd my to znamy. Miałam dokładnie takie same spostrzeżenia będąc w ciąży jak ty teraz. Ja sporo ubrań i to markowych kupiłam w sh. Nie zapomnę jak się cieszyłam z lnianych spodni za 2 zł. Inne panie widząc moją niewysłowioną radość od razu wygrzebały mi kolejne dwie pary:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam to szczęście, że mam w domu sporo tunik jeszcze sprzed ciąży, które są na mnie teraz dobre (w sensie brzuś się jeszcze mieści). Sporo ciuszków kupiłam sobie na wyprzedaży w Mothercare. Akurat bluzki wszystkie były po 29 zł, spódniczki, sukienki i spodnie po 39 zł, więc jak za darmo. Na spodnie nie załapałam się rozmiarowo :(
    W legginsy zainwestowałam i kupiłam 2 pary w h&m, bo mają ten panel na brzuś. Zresztą mam od nich też 2 pary jeansów i 1 krótkie spodenki. Wiem, że ceny nie są najtańsze, ale jakieś spodnie kupić musiałam- zwłaszcza teraz na jesień, bo już nic mi się na tyłek nie mieściło. Jedne wzięłam za to rurki, ale bez panelu, tylko takie z szerszą gumą. Rewelacja, bo będą jeszcze po porodzie, zanim wejdę w moje rozmiary sprzed ciąży :)
    Tak jak piszesz, najgorsze jest to, że jak coś ma w nazwie "for mum" od razu jest 3x droższe.
    A na allegro też nie jestem w stanie nic znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety miałam problem z tunikami jeszcze przed ciaza ze względu na biust. Poza tym poszło mi wszędzie.. Tyłek, ręce i nogi... Nie tylko sąmo M1 Mili rośnie:-) stad problem z dobrem ciuchów:) w hm nie jest drogo ale ja mam problem ze znaleziem czegokolwiek. Jutro bede w centrum więc podjade do Arkadii. Moze coś upoluje:)

      Usuń
  12. Ja w lumpie,szkoda kasy na nowe i to na chwile!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, Ty to jestes mistrzynią szukania w SH:-) widziałam przecież Twoje znaleziska... :)

      Usuń
  13. Kochana, ja całą ciąże przelatałam w ubraniach nieciążowych:D tylko legginsy miałam dla kobitek z brzuszkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczesciara :)))) ja na szczęście tez. Tylko te co wymienilam są ciazowe.. No nic, na sam koniec zostanę dresiara:-))) dobrze, ze BMW nie mam..

      Usuń
  14. Jak ja widzę te ceny to tylko oczami wywracam... Z kosmosu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdy zaszłam w ciążę, myślałam, że mnie to ominie- przecież i tak zawsze noszę zbyt duże ubrania. Oh, jakże się myliłam! Na codzień miałam w czym chodzić, ale bardziej eleganckie spotkania i wieczory to była katastrofa! W rezultacie też unikałam wychodzenia z domu. A spodni ciążowych mam 4 pary (tylko 1 kupiłam nowe w H&M) i chodzę w nich do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam u Ciebie na blogu ale coś nie mogę komentarza zostawić.. Help..

      Usuń
    2. Hmmm, nie wiem, na czym może polegać problem. Dostaję komentarze zarówno od Anonimów, jak i od różnych zarejestrowanych użytkowników :( Sprawdzę jeszcze raz wszystkie ustawienia.

      Usuń
  16. dobrze, że piszesz co jest oki a co nie. spodnie bardzo mi się podobają :)
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  17. oj pamiętam te dylematy,też zaopatrzyłam się w sukienkę w HappyMum - służyła mi znaczną część ciąży. Jestem zdania, że lepsze są nieciążowe nieco większe, albo coś z szafy męża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie zaczęłam z tej szafy korzystać :) bluzy i tshirt jak znalazł :) ale wyjść w tym nie mogę..

      Usuń
  18. ja kupilam sobie trzy wyjsciowe tuniki o 2 rozmiary za duze - w sieciowkach jak dobrze pamietam, getry i przetrwalam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taki zestaw mi najbardziej odpowiada! Muszę znaleźć chociaż jeden taki:)

      Usuń
  19. allegro odpada - kupiłam koszulki ciązowe ,,uniwersalne'' rozmiarowo, a okazały sie owszem ciązowe, ale na 11-latkę. Spodnie w H&M letnie sa ok, zimowe, czyli jeansy itp sa kompletnie do bani. No i wybór wcale nie taki duży, większości bym nie kupiła w ogóle. Worki, namioty, nic w czym wyglądałoby się świetnie.
    teraz chcę jechac do happy mum po spodnie - http://www.happymum.pl/sklep3/index.php?kod_pr=t288&grupa_pom=spodnie&przesun=1881
    no i nie wiem czy brac, czy nie. Ale innej perspektywy w polskich sklepach nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwróć uwagę na materiał i bierz koniecznie swój rozmiar. Te moje sie rozciągały na tyłku, więc strasznie mnie to wkurzało. Te są z dzianiny więc pewnie bedzie ok. Bardzo ładne :)

      Usuń
  20. Legginsy ciążowe kupisz na allegro. Ja na ostatni miesiąc kupiłam 3 pary takowych i smigalam w nich do konca. Mialam fajna bluzę, którą zakupilam w topsecret - taką z dekoltem. Pasowala na mnie do konca, teraz dobrze sprawdza sie przy karmieniu piersią.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciesz się że nie rodzisz zimą. Jestem w 26 tc, więc brzuszek już spory. Rodzę w połowie stycznia więc dzisiaj szukałam kurtki zimowej. W secondhandach nic, normalnych sklepach nic. W końcu zostawiłam prawie 400 zł w Happy Mum :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt.. Happy mum ma fajne rzeczy.. Wielka szkoda, ze takie drogie:-(

      Usuń
  22. Jak pierwszy raz poszlam do h&m żeby coś sobie kupić ciężarnego to się załamalam i w desperacji nawet napisałam długiego maila do marketingu h&m, no, ale nikt mi nie odpisał a ubrania jak były szare i bure i dla starszych pań tak są;/ Szkoda, że tak zdzierają z cieżarnych kobiet! W happymum kupilam jedne krótkie spodenki i sukienkę, pewnie parę rzeczy innych też bym mogła kupić, bo są naprawdę fajne, no, ale ceny okrutne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli odnioslas takie samo wrażenie jak ja.. :-)

      Usuń